Ehdot ja edellytykset - Wasa Unique

Wasa Unique ehdot ja edellytykset


Kokeilukerrat ja kausimaksun hyvitys:

Uudet voimistelijat voivat kokeilla ryhmässä kahdesti. Sinun tulee kuitenkin olla ilmoittautunut ryhmään MyClubissa, ennen kuin kokeilet. Kahden kokeilukerran jälkeen sinun tulee tehdä päätös, haluatko jatkaa ryhmässä vai et.

Mikäli haluat perua paikkasi, ilmoita siitä ohjaajalle ja info@wasaunique.fi. Emme hyvitä kausimaksua, jos tunneille on osallistunut enemmän kuin kaksi kertaa kauden aikana tai lasku on ehtinyt jo erääntyä. Jo maksettuja maksuja ei palauteta.

Valmennusryhmissä uudet voimistelijat voivat kokeilla ryhmässä kahdesti. Kahden kokeilukerran jälkeen sinun tulee tehdä päätös, haluatko jatkaa ryhmässä vai et. Mikäli et halua jatkaa kokeilukertojen jälkeen, ilmoita siitä valmentajalle. Jos haluat aloittaa ryhmässä, rekisteröidy Wasa Uniquen jäseneksi Myclubissa, jolloin valmentaja pystyy lisäämään sinut oikeaan ryhmään. Emme hyvitä kausimaksua, jos lasku on ehtinyt jo erääntyä. Jo maksettuja maksuja ei palauteta.

Kausimaksut ja laskutus:

Lasten ja nuorten harrasteryhmien kausimaksujen eräpäivä on 45 päivän kuluttua ilmoittautumisesta. 

Valmennusryhmien kausimaksujen eräpäivät ovat kevätkaudella 31.3. ja syyskaudella 31.10.

Seuramme laskujen reskontra, saatavien eräpäivän jälkeinen seuranta ja sitä koskevat toimenpiteet hoitaa Visma Amili oy.

Käytännössä tämä merkitsee seuraavaa: suoritus seuralle kulkee Visma Amili Oy:n asiakasvaraintilin kautta, tilinumero vaihtuu ja Visma Amili lähettää maksuhuomautukset. Tästä syystä on tärkeää, että varmistatte, että jos voimistelija lopettaa, hänet poistetaan myös ryhmästä MyClubissa. Jos olette saaneet virheellisen laskun tai tarvitsette lisää maksuaikaa laskulle, olethan yhteydessä seuran taloushallintoon (wau@wasaunique.fi) hyvissä ajoin ennen laskun eräpäivää.

Laskut löytyvät normaaliin tapaan aina myClub-tililtä. Maksamiseen liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä laskutuspalvelun numeroon 02 4808 8000.

HUOM! Tarkistathan laskun tilinumeron ennen maksua.

Vakuutukset:

Seuran harrastevoimistelijat on vakuutettu Pohjolan ja Voimisteluliiton jumppaturvalla. Vakuutus korvaa esim. ryhmäliikuntatunneilla-, voimisteluesiintymisissä ja -näytöksissä sattuneet tapaturmat kotimaassa. Huomioithan, että vakuutus on voimassa vasta silloin, kun jäsenmaksu on maksettu.

Kilpailevat sekä Stara-voimistelijat huolehtivat vakuutusturvan lisenssin yhteydessä ostettavalla vakuutuksella tai muulla itse hankkimallaan vakuutusturvalla.

Peruutetut tunnit:

On mahdollista että tunti joudutaan perumaan salin olleessa koulun omassa käytössä. Pyrimme tiedottamaan tästä hyvissä ajoin. Jos ohjaaja on estynyt, pyrimme järjestämään tunnille toisen ohjaajan.

Valokuvaus:

Seura voi kuvata voimistelijoita tunneilla, tapahtumien ja kilpailujen aikana. Valokuvaus-ja videointilupa annetaan/kielletään MyClub-jäsentilin tiedoissa. Kuvia voidaan käyttää verkkosivuilla ja markkinoinnissa.

Viestintä ja seuranta:

Yhteydenpito seurassa tapahtuu pääosin MyClubin kautta, viestit ja tiedot menevät myös huoltajan sähköpostiin. Varmista siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla MyClubissa.

Haluamme myös huoltajan lataavan MyClub-sovelluksen puhelimeen, jotta tietoja, ilmoittautumisia ja laskuja on helppo seurata!


Wasa Unique villkor och förutsättningar


Provgånger och återbetalning av terminsavgift:

Nya gymnaster kan prova på gruppen två gånger. Du måste dock vara anmäld till gruppen i MyClub innan du provar. Efter två provtillfällen måste du fatta ett beslut om du vill fortsätta i gruppen eller inte. Om du vill avboka din plats, vänligen meddela tränaren och info@wasaunique.fi.

Vi krediterar inte terminsavgiften om du har deltagit i fler än två timmar under säsongen eller om fakturan redan har förfallit. Betalda avgifter återbetalas inte.

I träningsgrupperna får nya gymnaster prova på två gånger. Efter två provtillfällen behöver du fatta beslut om du vill fortsätta i gruppen eller inte. Om du inte vill fortsätta efter provtillfällena, meddela tränaren. Om du vill börja i gruppen, registrera dig som medlem i Wasa Unique via MyClub, så kan tränaren lägga till dig i rätt grupp. Vi återbetalar inte säsongsavgiften om fakturan redan har förfallit. Redan betalda avgifter återbetalas inte.

Terminssavgifter och fakturering:

Förfallodagen för terminsavgifterna för barn- och ungdomarnas hobbygrupper är 45 dagar efter anmälan.

Truppgymnasternas säsongsavgifter förfaller den 31 mars för vårterminen och den 31 oktober för höstterminen.

Wasa Unique har inlett samarbete med Visma Amili Ab vad gäller föreningens reskontra. Amili kommer att sköta uppföljningen samt betalningspåminnelse och indrivning av våra medlemsfakturor.

I praktiken betyder detta att betalningarna görs via Visma Amili kundmedelskonto, kontonumret ändras och Visma Amili skickar betalningspåminnelserna. Av denna orsak är det viktigt att ni försäkrar er om att ifall gymnasten slutar så uppdateras informationen även i MyClub. Ifall ni har en felaktig faktura i MyClub eller ifall ni behöver längre betalningstid så bör ni vara i kontakt med föreningens ekonomiansvariga (wau@wasaunique.fi) i god tid före räkningens förfallodatum.  

Räkningarna hittar ni i MyClub. Vad gäller frågor kring betalningen kan ni kontakta Vismas kundservice 02 4808 8000.

Obs! Kontrollera fakturans kontonummer innan betalning.

Försäkringar:

Föreningen har tecknat olycksfallsförsäkring för alla hobbygymnaster, Pohjola försäkringen och Voimisteluliittos jumppaturva för hobbygymnaster. Försäkringen ersätter exempelvis skador som sker under gymnastiktimmen och under uppvisningar/framföranden inom Finland. Observera att medlemsavgiften bör vara betald före försäkringen är i kraft!

Tävlande gymnaster samt Stara-gymnaster ansvarar själva för sitt försäkringsskydd, antingen genom en licensförsäkring eller en annan försäkring de ordnat själva.

Inställda lektioner:

Eftersom föreningens timmar hålls i skolor, kan det ibland hända att jumppatimmarna blir inhiberade p.g.a. skolans egen verksamhet. Vi strävar efter att informera om inställda timmar i tid. Om en ledare blir sjuk söks i första hand vikarie för timmen.

Fotografering:

Föreningen kan komma att fotografera gymnasterna under träningar, tävlingar och andra evenemang. Foto- och video tillstånd anges i MyClub bland uppgifter om medlemmen. Fotona kan användas på hemsidan för marknadsföring.

Kommunikation och uppföljning:

Kommunikationen i föreningen och i denna grupp sker i huvudsak genom MyClub, meddelanden och info kommer även till vårdnadshavarens e-post. Du ser väl därför till att dina kontaktuppgifter är up to date i MyClub.

Vi önskar också att vårdnadshavaren laddar ner MyClub Appen till telefon, så är det enkelt att hålla koll på info, anmälan och fakturor!


Wasa Unique terms and conditions


Trial classes and season fee refunds:

New gymnasts may attend two trial classes. However, you must be registered in MyClub before attending. After two trials, you must decide whether you want to continue in the group or not.

If you wish to cancel your spot, inform the coach and email info@wasaunique.fi. Season fees will not be refunded if more than two sessions have been attended during the season or if the invoice has already fallen due. Paid fees are non-refundable.

In training groups, new gymnasts may attend two trial sessions. After the two trial sessions, you must decide whether you wish to continue in the group or not. If you do not wish to continue, please inform the coach. If you want to join the group, register as a member of Wasa Unique in MyClub so the coach can add you to the correct group. We do not refund the season fee if the invoice has already fallen due. Paid fees are non-refundable.

Season fees and invoicing:

The due date for season fees in children’s and youth hobby groups is 45 days after registration.

The season fees for training groups are due on March 31st for the spring term and October 31st for the autumn term.

Our invoicing and debt collection after the due date is handled by Visma Amili Oy. In practice, this means payments go through Visma Amili’s client fund account, the bank account number changes, and payment reminders are sent by Visma Amili.

It’s important to ensure that if a gymnast quits, they are also removed from the group in MyClub.
If you have received an incorrect invoice or need an extension, please contact our financial team at wau@wasaunique.fi well before the due date.

Invoices can always be found on your MyClub account. For payment-related issues, please contact the billing service at 02 4808 8000.

NOTE! Please check the account number on the invoice before paying.


Insurance:

All hobby gymnasts are insured with Pohjola and the Finnish Gymnastics Federation’s "jumppaturva" policy. The insurance covers accidents occurring during group exercise classes, performances, and shows within Finland. Please note: the insurance is only valid once the membership fee has been paid.

Competitive gymnasts and Stara participants are responsible for their own insurance coverage, either through a license-linked insurance or another insurance they have arranged themselves.


Cancelled classes:

Classes may be cancelled if the gym is needed by the school. We aim to inform you in good time.
If the coach is unavailable, we will try to arrange a substitute coach.

Photography:

The club may photograph gymnasts during classes, events, and competitions.
Permission to photograph or film is managed via the MyClub profile settings.
Photos may be used on our website and in marketing.

Communication and follow-up:

Communication mainly happens via MyClub.
Messages and information are also sent to the guardian’s email. Please ensure your contact details are up to date in MyClub.

We encourage guardians to download the MyClub app to easily track information, registrations, and invoices.